“Mit csinál?” – a raktárvezető
A raktárvezető alapfeladatai:
A raktár irányítása a vállalat irányelveinek és jövőképének megfelelően.
Az átvételi, raktározási, elosztási és karbantartási műveletek felügyelete.
Az elrendezés kialakítása és a hatékony helykihasználás biztosítása
Rövid leírás a munkáról
A raktárvezető irányítja az átvételi, raktározási és elosztási műveleteket. Felügyelni a különböző termékek hatékony átvételét, tárolását, értéknövelő kiszolgálását és feladását. Biztosítja a termelékenységi célok elérését, valamint a raktári folyamatok zökkenőmentesen és gyors lebonyolítását.
Feladatai közé tartozik
A raktár stratégiai irányítása a vállalat irányelveinek és jövőképének megfelelően.
Felügyeli az átvételi, raktározási, elosztási és karbantartási műveleteket.
Az elrendezés beállítása és a hatékony helykihasználás biztosítása.
Optimális működési irányelvek és eljárások kezdeményezése, koordinálása és végrehajtása.
A raktározási, kezelési és szállítási jogszabályi követelmények betartása.
Az egészségügyi és biztonsági, higiéniai és biztonsági előírások betartása.
A készletellenőrzés irányítása és az adattárolási rendszerrel való egyeztetés biztosítása.
Az éves költségvetés készítése.
Kapcsolattartás az ügyfelekkel, beszállítókkal és szállító cégekkel.
A munkarend megtervezése, a feladatok megfelelő kiosztása és az eredmények értékelése.
Az alkalmazottak felvétele, kiválasztása, orientálása, felkészítése és motiválása.
Rendszeres jelentések és statisztikák készítése (Bejövő/Kimenő áruk státuszjelentés, elfekvő készlet-jelentés stb.).
Visszajelzések fogadása és a nyújtott szolgáltatások minőségének figyelemmel kísérése.
A munkakör betöltéséhez szükséges kompetenciák
Bizonyított raktárvezetői munkatapasztalat.
Raktárkezelési eljárások és legjobb gyakorlatok (best practice) ismerete.
Bizonyítottan képes a folyamatfejlesztési kezdeményezések végrehajtására.
A raktározási kulcsfontosságú teljesítménymutatók (KPI-k) alapos ismerete.
Gyakorlati tapasztalat a raktárkezelő szoftverekkel és adatbázisokkal kapcsolatban.
Vezetői képességek, munkatársak irányításának képessége.
Erős döntéshozatali és problémamegoldó képesség.
Kiváló kommunikációs készség.
Logisztika, ellátási lánc menedzsment vagy üzleti adminisztráció területén szerzett diploma.
Megosztás
Facebook (választható)
Twitter (Választható)
LinkedIn (Választható)
Telegram
Tumblr
WhatsApp
VK
Mail