“Mit csinál?” – a raktárvezető

Szerző: Tudásfejlesztés

A raktárvezető alapfeladatai:
A raktár irányítása a vállalat irányelveinek és jövőképének megfelelően.
Az átvételi, raktározási, elosztási és karbantartási műveletek felügyelete.
Az elrendezés kialakítása és a hatékony helykihasználás biztosítása

Rövid leírás a munkáról
A raktárvezető irányítja az átvételi, raktározási és elosztási műveleteket. Felügyelni a különböző termékek hatékony átvételét, tárolását, értéknövelő kiszolgálását és feladását. Biztosítja a termelékenységi célok elérését, valamint a raktári folyamatok zökkenőmentesen és gyors lebonyolítását.

Feladatai közé tartozik
A raktár stratégiai irányítása a vállalat irányelveinek és jövőképének megfelelően.
Felügyeli az átvételi, raktározási, elosztási és karbantartási műveleteket.
Az elrendezés beállítása és a hatékony helykihasználás biztosítása.
Optimális működési irányelvek és eljárások kezdeményezése, koordinálása és végrehajtása.
A raktározási, kezelési és szállítási jogszabályi követelmények betartása.
Az egészségügyi és biztonsági, higiéniai és biztonsági előírások betartása.
A készletellenőrzés irányítása és az adattárolási rendszerrel való egyeztetés biztosítása.
Az éves költségvetés készítése.
Kapcsolattartás az ügyfelekkel, beszállítókkal és szállító cégekkel.
A munkarend megtervezése, a feladatok megfelelő kiosztása és az eredmények értékelése.
Az alkalmazottak felvétele, kiválasztása, orientálása, felkészítése és motiválása.
Rendszeres jelentések és statisztikák készítése (Bejövő/Kimenő áruk státuszjelentés, elfekvő készlet-jelentés stb.).
Visszajelzések fogadása és a nyújtott szolgáltatások minőségének figyelemmel kísérése.

A munkakör betöltéséhez szükséges kompetenciák
Bizonyított raktárvezetői munkatapasztalat.
Raktárkezelési eljárások és legjobb gyakorlatok (best practice) ismerete.
Bizonyítottan képes a folyamatfejlesztési kezdeményezések végrehajtására.
A raktározási kulcsfontosságú teljesítménymutatók (KPI-k) alapos ismerete.
Gyakorlati tapasztalat a raktárkezelő szoftverekkel és adatbázisokkal kapcsolatban.
Vezetői képességek,  munkatársak irányításának képessége.
Erős döntéshozatali és problémamegoldó képesség.
Kiváló kommunikációs készség.
Logisztika, ellátási lánc menedzsment vagy üzleti adminisztráció területén szerzett diploma.

A weboldalonkon különféle technikákat alkalmazunk, hogy a lehető legjobb élményt nyújtsuk a felhasználóink számára. Ez magában foglalja különböző sütik alkalmazását, amelyek használatára a beleegyezésére van szükségünk, amelyet bármikor visszavonhat, módosíthat. További információkat és a visszavonás lehetőségét a Cookie Szabályzat és az Adatvédelmi Tájékoztató részletezi.

Bejelentkezés

Regisztráció

Elfelejtetted a felhasználóneved?

Megosztás