Pénzügyi asszisztens munkatársat keresünk!

 

Főbb feladatok, munkák:

  • Szállítói számlák érkeztetése, iktatása
  • Vevői számlák kiállítása, kintlévőség nyomon követése
  • Bank átutalások rögzítése, bankszámlakivonatok nyilvántartása
  • Házipénztár kezelése
  • Vámhatározatok nyilvántartása
  • Postai küldemények kezelése
  • Pénzügyi riportok készítéséhez adatszolgáltatás

 

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • Szakirányú közép vagy felsőfokú végzettség
  • Minimum 2-3 éves pénzügyi területen szerzett tapasztalat
  • Határozott magabiztos fellépés, csapatjátékos,
  • Pontos, dinamikus, precíz munkavégzés, terhelhetőség
  • Felhasználói szintű MS Office ismeretek (Word, Excel)
  • Hatályos pénzügyi és számviteli ismeretek naprakész ismerete
  • Angol alapfok (kapcsolattartás az ügyfelekkel írásban)
  • Önálló munkavégzés képessége, monotonitástűrés

 

Előny:

  • Középfokú angolnyelv-tudás szóban és írásban
  • Magas szintű Excel ismeret

 

Amit kínálunk:

  • Stabil munkahely
  • Versenyképes fizetés
  • Béren kívüli juttatások
  • Munkába járás támogatása
  • Hosszú távú munkalehetőség
  • Változatos feladatok egy barátságos, lendületes és fiatalos csapatban

 

Csatlakozz a GSP Global Szerviz Partner Kft. csapatához, amely közel 20 éve stabilan működik Magyarországon, több mint 11.000 m² raktárterülettel! Vállalatunk egy megbízható, izraeli tulajdonban lévő logisztikai szolgáltató, amely professzionális és innovatív end-to-end ellátási lánc megoldásokat kínál, és ezen túlmenően klasszikus szállítmányozói szolgáltatásokat nyújt Partnereinek.

 

Várjuk jelentkezésed önéletrajzzal a „Jelentkezem az állásra” gombra kattintva! 

 

Nyomtatás
Állás áttekintése

Megosztás