A TRANS-SPED Csoport

A debreceni székhelyű, magyar tulajdonban lévő Trans-Sped Csoport komplex logisztikai szolgáltatást nyújt az ország számos pontján: 16 regionális központtal, közel 800 munkavállalóval gondoskodik a megrendelők gyors és hatékony kiszolgálásáról, legyen szó fuvarozásról, szállítmányozásról, raktározásról, vagy akár vámügyintézésről, termelési, illetve értéknövelő logisztikai tevékenységekről. Bővülő csapatunkba

MINŐSÉGÜGYI MUNKATÁRS

kollégát keres NAGYTARCSAI irodájába.

AMI RÁD VÁR

Belépés utáni munkaköri feladatok:

 – Üzletági folyamatok nyomon követése, támogatása, (folyamatoptimalizálási javaslatok kidolgozásában részvétel)

 – Napi folyamatos ellenőrzés a telephelyen, előírt követelmények szerinti munkavégzés megfelelésének ellenőrzése a Minőségirányítási igazgató irányítása alatt

 – Munka-és tűzbiztonsági szempontú rendszeres ellenőrzés a szervezet telephelyért felelős munka-és tűzvédelmi szakemberének irányítása szerint

 – Részvétel a bérbeadó telephelyi szemléin

 – Részvétel a megbízók telephelyi szemléin, előkészületek támogatása

 – A szolgáltatások minőségügyi eredményeinek, kulcsmutatóinak folyamatos követése a társterületekkel,

 – Kockázatok feltárásában, változások kezelésében részvétel

 – Vevői reklamációk követése

 – Vevőtől érkező minőségi problémák kivizsgálásának koordinálása a szervezet érintett egységeivel, dolgozóival,

 – Belső szabályok alkalmazása és annak betartatása a területen minden dolgozóval

 – A nem megfelelések esetén javító, megelőző intézkedések kidolgozásának koordinálása, megvalósítás ellenőrzése

 – Részvétel új projektek és változtatások bevezetésében, minőségügyi támogatás

 – A terület belső szabályozó dokumentumainak elkészítésének támogatása, a belső vonatkozó követelmények megjelenésének verifikálása

Fejlődési lehetőség, ahova a nagytarcsai telephely rendezése után tud a munkatárs eljutni:

 – Országos és határon túli telephely-hálózatban belső auditok és eseti ellenőrzések tartása, eltérések esetén hozott intézkedések határidőre történő megvalósulásának követése

 – Alvállalkozói auditok lefolytatása, vevői auditok és külső auditok előkészítése, a sikeresség támogatása

 – Belső szabályozó dokumentumok létrehozásának támogatása

 – Dokumentációs rendszer, nyilvántartások naprakész vezetése

 – Jogszabályi, szabványi, vevői követelmények azonosítása, belső folyamatokba történő integrálása, megfelelések követése

 – Integrált irányítási rendszer követelményeinek oktatása, szakmai oktatások támogatása, tananyagok kidolgozásában részvétel

AMIT MI KERESÜNK:

 – Felsőfokú szakirányú végzettség

 – ISO 9001 szabvány szerinti munkában szerzett jártasság

 – Belső auditori végzettség

 – Hibafeltáró módszerek ismerete és alkalmazása

 – Folyamatos innovatív gondolkodás

 – Rendszerszemlélet, problémamegoldó készség, gyakorlatorientált beállítottság

 – Precíz munkavégzés

 – Angol nyelv társalgási szintű ismerete

 – Legalább 2-4 év hasonló munkakörben szerzett releváns tapasztalat

 – Felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek

 – B-kategóriás gépjárművezetői engedély

 – Utazási hajlandóság

 

AMI ELŐNYT JELENTHET:

 – ISO 45001 szabvány ismerete

 – Munka-és tűzvédelmi szakmai jártasság/végzettség

 

AMI NÁLUNK VÁR TÉGED:

 – Lendületes csapat, jó hangulat

 – Megbízható, stabil vállalati háttér

 – Változatos feladatkör

 – Izgalmas szakmai kihívások és fejlődési lehetőség

MUNKAVÉGZÉS HELYE: Nagytarcsa, Daniella utca

 

Várjuk jelentkezését a “jelentkezem az állásra” gombra kattintva.

Állás áttekintése
A weboldalonkon különféle technikákat alkalmazunk, hogy a lehető legjobb élményt nyújtsuk a felhasználóink számára. Ez magában foglalja különböző sütik alkalmazását, amelyek használatára a beleegyezésére van szükségünk, amelyet bármikor visszavonhat, módosíthat. További információkat és a visszavonás lehetőségét a Cookie Szabályzat és az Adatvédelmi Tájékoztató részletezi.

Bejelentkezés

Regisztráció

Elfelejtetted a felhasználóneved?

Megosztás