A pozíciót betöltötték.

Milyen feladatok várnak rád?

 

  • belső, raktárlogisztikai fejlesztési projektekben való aktív közreműködés
  • árajánlatok előkészítése, beszerzéshez szükséges árajánlatok bekérése
  • teljesítménymutatók alapján a fizikai munka felügyelete a raktárban, hibák, nehézségek kiszűrése, kihasználtsági mutatók elemzése és más, napi szintű riportok készítése
  • raktári folyamatok kidolgozása, bevezetése, optimalizálása
  • prezentációk előkészítése, javítása
  • operatív folyamatok felügyelete
  • auditokon való részvétel
  • raktár működéséhez kapcsolódó teljes körű adminisztráció, pl: szabadságtervezés, jelenléti ívek, munkaruha ügyintézés és egyéb adminisztratív jellegű feladatok

 

Te vagy az ideális jelölt, ha:

 

  • rugalmas, proaktív, önállóan dolgozni tudó személyiség vagy
  • ’B’ kategóriás jogosítványod van
  • van felsőoktatásban, logisztikai területen szerzett végzettséged
  • proaktív vagy, jól kommunikálsz, szuper a problémamegoldó készséged
  • belevaló, talpraesett személyiséged van
  • az Excelt jól ismered
  • középfokú angol nyelvtudásod van (szóban és írásban)

 

Amit kínálunk:

 

  • megbízható, stabil cégcsoporti háttér        
  • Védőháló egészségbiztosítás     
  • telefonos jogi, pénzügyi és lelki tanácsadás családtagok részére is    
  • munkába járás támogatás
  • cafeteria juttatás
  • teljesítmény alapú éves bónusz
  • dolgozói kedvezmény programok
  • laptop, mobiltelefon
  • házon belüli tréningek
  • dolgozói lojalitás program 

 

Munkavégzés helye: 

 

  • Debrecen, Vámraktár utca 3.

 

Nyomtatás
Állás áttekintése

Megosztás