Road Logistics Clerk
Teljes munkaidőMegjelölési részletek
Közúti szállítmányozási osztályunk központi adminisztrációs csapatába keressük új kollégánkat.
Leendő munkatársunk feladatai:
- EKÁER rendszerben adatok kezelése – adatok begyűjtése, rögzítése, ellenőrzése
- Export küldemények szállításának egyeztetése a belföldi szállítmányozási csoporttal
- Import vámkezelések adminisztrációja
- Szoros együttműködés a társosztályokkal
- Számlázás támogatása
- Egyéb adminisztratív feladatok
A munkakör betöltéséhez szükséges:
- Középfokú angol nyelvismeret
- MS Excel felhasználói szintű ismerete
- Monotonitás tűrés, terhelhetőség, rugalmasság
- Pontos, precíz munkavégzés
- 2 műszakos munkarend (délelőtt/délután) vállalása (délutános műszak esetén délután 5 órától home office lehetőséget biztosítunk)
Miért érdemes minket választani?
A Kühne + Nagel Kft. stabil, nemzetközi háttérrel rendelkező, piacvezető logisztikai szolgáltató, ahol kellemes munkahelyi légkörben, energikus és szakértő csapatra támaszkodva érhetsz el szakmai sikereket. Az aktuális juttatási trendeket követve versenyképes jövedelmet kínálunk munkavállalóink részére.
Vállalatunkról
A világ 100 országában, 1300 telephelyen, több mint 78000 munkatárssal a Kühne+Nagel csoport a világ vezető logisztikai szolgáltatóinak egyike. Cégünk erős piaci pozíciót foglal el a szerződéses és gyártás-kiszolgálási logisztikában, tengeri, légi és közúti szállítmányozásban. Magyarországon már 25 éve vagyunk jelen a logisztikai és szállítmányozási piacon 5 telephelyen, több mint 2000 fővel.
A Kühne+Nagel munkáltatóként is fontosnak találja a sokszínűséget, és elkötelezettek vagyunk a fogyatékkal élők esélyegyenlősége iránt. Hiszünk abban, hogy Ön is hozzájárulhat vállalatunk sikereihez, és várjuk szeretettel a pályázatát.
Megosztás
Facebook (választható)
Twitter (Választható)
LinkedIn (Választható)
Telegram
Tumblr
WhatsApp
VK
Mail