A pozíciót betöltötték.

Milyen feladatok várnak rád?

 

  • új ügyfelek felkutatása, hosszú távú üzleti kapcsolatok kialakítása
  • kiemelt projektek kezelése, támogatása
  • kapcsolattartás az ügyfelekkel személyesen, telefonon és online
  • az ügyfeleknél felmerülő igények felmérése
  • értékesítési megállapodások, szerződések és árajánlatok kezelése
  • szoros együttműködés a cég operatív területeivel
  • CRM rendszerben történő tevékenységek elvégzése, értékesítési riportok, beszámolók készítése
  • részvétel az értékesítési tervezési feladatokban
  • terület forgalmának és nyereségességének növelése

 

Te vagy az ideális jelölt, ha:

 

  • van legalább 1-3 év releváns tapasztalatod
  • van aktív kapcsolatrendszered és alapos piaci ismereted a szakmában
  • angol nyelvtudásod aktív, beszédben és írásban is egyaránt
  • szeretsz és tudsz prezentálni (angolul is), meggyőzően kommunikálni
  • van utazási hajlandóságod és B kategóriás jogosítványod

 

Előnyt jelent a pozíció betölésénél, ha:

 

  • beszélsz kínaiul vagy németül
  • van tárgyalási tapasztalatod távol-keleti ügyfelekkel
  • dolgoztál már komplex logisztikai szolgáltatónál

 

Amit kínálunk:

 

  • belső oktatási programok
  • konferenciákon való részvételi lehetőség
  • céges autó, részben magánhasználatra is
  • rugalmas munkaidő
  • lendületes csapat, jó hangulat
  • megbízható, stabil vállalati háttér
  • távmunka (Home Office) lehetőség
  • változatos feladatkör
  • izgalmas szakmai kihívások és fejlődési lehetőség

 

Munkavégzés helye:

 

  • Debrecen, Vámraktár utca 3.

 

Nyomtatás
Állás áttekintése
A weboldalonkon különféle technikákat alkalmazunk, hogy a lehető legjobb élményt nyújtsuk a felhasználóink számára. Ez magában foglalja különböző sütik alkalmazását, amelyek használatára a beleegyezésére van szükségünk, amelyet bármikor visszavonhat, módosíthat. További információkat és a visszavonás lehetőségét a Cookie Szabályzat és az Adatvédelmi Tájékoztató részletezi.

Megosztás